donderdag 27 mei 2021

BEE HAPPY!

Hoi allemaal,

Vandaag een lentekaartje dat ik gemaakt heb tijdens Pinksteren. Buiten was het af en toe net herfst, maar daar hadden de bijtjes binnen geen last van. 😉
Als basis heb ik de Center Step snijmal van Studio Light gebruikt. Ik vind het een heel leuk model. De mal had van mij wel wat groter mogen zijn, al had ik dan waarschijnlijk nog ruimtetekort gehad, haha. Om wat meer 'plakruimte' te creëren, heb ik een extra vlak toegevoegd aan het basismodel.
Ik vond het lastig om de kaart goed op de foto te krijgen, daarom heb ik er maar een paar extra foto's bijgezet.






De basis
Platgevouwen

Ik wil met deze kaart graag meedoen aan:

Challenge 44 van het 4-Season Challenge Blog. Het thema is Bee Happy! Er wordt een kaart gevraagd met bijtjes en/of smileys erop.

Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Collectables COL1356 (grote bij)
  • Marianne Design Craftables CR1417 (letters: BEE HAPPY)
  • Marianne Design Craftables CR1539 (lieveheersbeestjes, klavertje vier)
  • Marianne Design Craftables CR1501 (bloemetjes)
  • Marianne Design Creatables LR0645 (tekst: Lente)
  • Marianne Design Creatables LR0646 (tekst: Groetjes)
  • Marianne Design Design Folder + snijmal DF3404 (honingraat)
  • Knipvel (merk onbekend) (zie de foto onderaan deze post)
  • Studio Light Center Step Cardshape SL-ES-CD14 (het model van de kaart)
  • Jeanine's Art Buzzing Bees JAD10076 (bijtjes en hommels)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 85 Squares (halve cm) (kleine bruine vierkantjes)

  • Diverse kleuren cardstock. Als ik het merk weet, staat het hieronder:
  • Papicolor Ppc-214930 Hagelwit (voor de basis van de kaart)
  • Papicolor Ppc-21439 Nootbruin (vlakken op de achtergrond)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K05 Ochre (grote bij, het geel donkerder gekleurd met Twinmarker 37 Pastel Yellow)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K06 Bright Yellow (honingraat, teksten en letters)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K31 Black (lieveheersbeestjes)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K34 Christmas Red (lieveheersbeestjes)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K46 Olive Green (klavertje vier)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K54 Avocado Green (vlakken op de achtergrond)
  • Linnenkarton: Craft Emotions 1275 Terra Bruin (het onderste bruine vlak, schaduwvlak achter letters Lente)

  • Fine Twinmarker 37 Pastel Yellow (hartjes witte bloemetjes, grote bij; de basis is Ochre linnenkarton, kleine bijtjes/hommels; de basis is wit karton)
  • Uni Posca Marker White PC 1MR pin type 0.7 mm (oogjes lieveheersbeestjes)
  • Sakura Gelly Roll 08 Wit (oogjes grote bij)
  • Sakura Pigma FB #39924 Fine zwart (kleine bijtjes/hommels; de basis is wit karton)
  • Vellum (vleugels grote bij)
  • 3D-foamtape 0,5 en 1mm
  • Tacky Glue 60 ml (PVA 22171)


2 opmerkingen:

  1. Superleuke kaart, mooi model en zoveel op te zien!
    Dankjewel voor je bijdrage aan onze uitdaging op het 4 Seasons blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart voor de BEE-Happy challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts