maandag 6 juni 2022

Voetbalkaart

Hoi allemaal,

Bij het Marianne Design Challenge Blog wordt voor Challenge 296 een kaart/creatie gevraagd met het thema sport. Niet echt een thema waar ik iets mee heb... Ik houd wel van bepaalde soorten Ritter Sport, maar die categorie is hier niet aan de orde...😉

Ik moest dus wel even nadenken over wat ik zou gaan maken voor deze uitdaging...
Waar het niet dat het oudste nichtje van mijn vriend afgelopen zaterdag met haar club als eerste is geëindigd in de regionale voetbalcompetitie!🏆⚽
Die prestatie bood genoeg inspiratie voor onderstaande kaart. Het embleem van de voetbalclub heeft de kleuren rood, wit en blauw en o.a. 2 kleine witte sterretjes en 1 grote witte ster. De kleuren en de sterretjes heb ik laten terugkomen in de kaart. De gewonnen beker is zilverkleurig en de ontvangen medaille goudkleurig, dus die kon ik ook mooi op de kaart verwerken.

Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Collectables COL1336 (beker en tekst You're a WINNER!)
  • Marianne Design Collectables COL1450 (medaille + het lint)
  • Marianne Design Craftables CR1321 (sterretjes)
  • Marianne Design Craftables CR1331 (witte cirkel (Ø 5 cm) + kleinste cirkel (Ø 4 cm) gebruikt voor rondje achter voetbal om de losse vlakken op te plakken)
  • Marianne Design Craftables CR1508 (smileys)
  • Marianne Design Craftables CR1560 (cirkel VAN HARTE en de tekst GEFELICITEERD)
  • Marianne Design Craftables CR1583 (grasrand)
  • Card Deco CDEMIN10003 (voetbal)
  • Crealies CLNestXXL84 Circles halve cm (groene cirkel (Ø 5,5 cm))
  • Marianne Design Designfolder DF3404 (met de mal heb ik een stuk doelnet genaakt)
  • Marianne Design Knipvel All for men-Beer EWK1276 (plaatje met de voetbal in het net)

  • Marianne Design Decoration Paper Gold CA3126 (medaille)
  • Marianne Design Decoration Paper Silver CA3127 (beker)
  • Papicolor Ppc-214930 Hagelwit (stuk doelnet)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K01 White (voetbal, cirkel, sterretjes)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K05 Ochre (smileys)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K30 Dark Blue (vierkant 14 x 14 cm)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K31 Black (rondjes achter smileys)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K34 Christmas Red (alles wat rood is)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K39 Ultramarine (lint medaille)
  • CraftEmotions LHC-45 Moss Green (grasrand + groene cirkel)
  • Creotime Cardmaking (witte basiskaart van 15 x 15 cm)

  • Faber-Castell Pitt Artis Pen fineliner Black 199 (zwarte vlakken op voetbal)
  • StazOn Jet Black (inkt)
  • 3D-foamtape 1 en 1,5 mm
  • Tacky Glue
  • Kuretake ZIG Memory System 2 Way Glue

9 opmerkingen:

  1. Geweldige kaart !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor de Challenge!
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super bedacht Angelique en toch gelukt.
    Gezellig dat je meedoet met onze sportchallenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke voetbalkaart.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

  5. Sportief kaartje heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet met onze "Sport" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha ik hou ook van Ritter sport ;-)
    Ik vind je sportkaart top Angelique,
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart om het kampioenschap mee te vieren.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super stoere kaart heb je voor de challenge gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gemaakt deze kaart
    Leuk dat je meedeed met de “Sportkaart” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts