woensdag 3 maart 2021

Met pensioen

Een paar weken geleden is mijn schoonvader Ferry met pensioen gegaan.
Voor hem heb ik onderstaande Z-fold kaart gemaakt. Ik heb er 3D-plaatjes voor uitgezocht waarop hij dingen aan het doen is die hij normaal ook doet, maar waarvoor hij nu natuurlijk meer tijd heeft.
Op het etiket van de wijnfles heb ik een grapje gezet met een verwijzing naar zijn naam: Ferry Good Wine.

De kaart is 15,7 cm hoog, waardoor ik van het achtergrondpapier in de hoogte (15,2 cm) niets hoefde af te snijden. De kaart is 28 cm breed. De basiskaart heb ik gerild op 7 en 14 cm. De strook aan de voorkant is 3,6 cm hoog en heb ik gerild op 14 en 21 cm.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan:

Challenge 30 van Mijn Hobbyhonk. Thema: mannenkaart








Het bovenaanzicht


Opgevouwen

Gebruikte materialen (o.a.):
  • Marianne Design Collectables COL1397 (grote letters)
  • Marianne Design Collectables COL1481 (3 puntjes achter Geniet van je...)
  • Marianne Design Craftables CR1303 (buxusbol in bloempot)
  • Marianne Design Craftables CR1395 (bloempot)
  • Marianne Design Craftables CR1398 (vogeltjes)
  • Marianne Design Craftables CR1417 (kleine letters)
  • Marianne Design Craftables CR1459 (wolkje)
  • Marianne Design Creatables LR0261 (buxusbol op stam)
  • Marianne Design Creatables LR0481 (wijnglas en wijnfles)
  • Paperpack Yvonne Creations  YCPP10024 Big Guys (3 soorten voor de achtergrond)
  • Knipvel Yvonne Creations CD11329 Big Guys (man bij barbecue)
  • Knipvel Yvonne Creations CD11479 Big Guys (man in keuken)
  • Knipvel Yvonne Creations CD11481 Big Guys (man met verfroller)
  • Vellum (voor het wijnglas). Ik heb rood karton aan de achterkant geplakt. Omdat je de lijm bleef zien, heb ik het vellum aan de voorkant overgekleurd met Ecoline Brush Pen Nr. 422 Roodbruin
  • Diverse kleuren karton. Als ik het merk weet, staat het hieronder:
  • Papicolor Ppc-21439 Nootbruin (voor de basis van de kaart)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K12 Coffee brown (bloempot)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K22 Green (buxusbol in bloempot)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K23 Kerstgroen (buxusbol op stam)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K44 Kraft Mokka (vogeltjes)
  • Linnenkarton: Boekenvoordeel LKKBVD-4K48 Emerald/Smaragd (wijnfles, letters)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K52 Old Blue (blauwe vogeltjes, stroken achter de letters Geniet van je... vrije tijd en achter de wijnfles/het wijnglas)
  • Ecoline Brush Pen Nr. 422 Roodbruin (wijn in glas (voorkant vellum), onderkant wijnfles)
  • Ecoline Brush Pen Nr. 601 Light green (blaadjes buxus op stam iets lichter gemaakt)
  • Twinmarker 91 Natural Oak (dop wijnfles, stam buxus)
  • 3D-foamtape 0,5 mm en 1 mm
  • Tacky Glue 60 ml (PVA 22171)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts