woensdag 11 november 2020

Wiebelkaart in winterse sferen

Het is volop winter op deze wiebelkaart. De roodborstjes kijken een beetje verliefd naar elkaar. Er is al bijna sprake van snaveltje-snaveltje.

Ik vond het lastig om de belichting goed te krijgen voor de foto. Meestal fotografeer ik mijn kaarten liggend, maar ik vond dat ik daarmee het effect zou weghalen van de wiebelkaart.

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan:

Challenge 258 van Marianne Design. Thema: maak een Wiebelkaart. 


Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Craftables CR1419 (klein takje zonder bladeren)
  • Marianne Design Creatables LR0548 (roodborstje)
  • Marianne Design Creatables LR0549 (tak met rode besjes)
  • Marianne Design Creatables LR0550 (takken met dennenappels
  • Marianne Design Creatables LR0556 (boompjes)
  • Marianne Design Creatables LR0622 (tak met bramen)
  • Marianne Design Creatables LR0628 (tak met rozenbottels, los takje met blaadjes)
  • Marianne Design Creatables LR0677 (cirkel lay-out; voor de basis van de wiebelkaart)
  • Crealies Crea-Nest-Lies XXL No. 49 (double dots)
  • Marianne Design Knipvel EWK1271 - Cozy Christmas (plaatje met roodborstje)
  • Avec Colours unlimited 4620010 (designpapier)
  • Cardstock (o.a.): hobbykraam (markt in Woerden)
  • Faber-Castell Aquarelpotloden (12 Albrecht Dürer Watercolour Pencils):
    Nr. 101 White (voor sneeuweffecten)
    Nr. 115 Dark cadmium orange (voor roodborstje)
    Nr. 177 Walnut brown (voor rozenbottels)
    Nr. 219 Deep scarlet red (voor rozenbottels)
  • Waterbrush

6 opmerkingen:

  1. Mooi winters kaartje.
    Gezellig dat je mee doet met onze "wiebel" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uitvoering Angelique.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DTMDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie wiebelkaart heb je gemaakt !
    Bedankt voor het meedoen en succes natuurlijk!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie winterse kaart met de verliefde roodborstjes
    Gezellig dat je meedoet met de "wiebelkaart" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je wiebelkaart is enig Angelique,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts