maandag 26 oktober 2020

Roodborstjes in de sneeuw

Ik wilde graag eens een kaart maken met een van de mooie plaatjes op de knipvellen van Mattie van Marianne Design. Roodborstjes, kool- en pimpelmeesjes zijn toch wel mijn favoriete vogeltjes. Door hun mooie kleuren komen ze altijd mooi uit op kaarten. Vandaar dat ik gekozen heb om een kaart te maken met roodborstjes.

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan:

Challenge 257 van Marianne Design. Thema: Winterwonderland. Op de kaart moet sneeuw te zien zijn.



Gebruikte materialen:
  • Marianne Design Craftables CR1338 (boom)
  • Marianne Design Craftables CR1374 (sneeuw op o.a. de bovenkant van de kaart)
  • Marianne Design Creatables LR0548 (roodborstje)
  • Marianne Design Creatables LR0558 (tak, slingers met pinda's en vogeltjes)
  • Marianne Design Creatables LR0648 (cirkel)
  • Marianne Design Creatables LR0680 (sneeuwrand aan de onderkant van de kaart)
  • Marianne Design Knipvel MB0188 - Mattie's Mooiste Birdhouses
  • Precious Marieke PMPP10002 (designpapier)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 8 (vierkanten basis)
  • Ali Express (sneeuwbergje waar het roodborstje op staat: de mal hoort bij een iglo)
  • Faber-Castell Aquarelpotloden (12 Albrecht Dürer Watercolour Pencils)
  • Cardstock: hobbykraam van de markt in Woerden

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie combinatie van vogeltjes. Erg mooie kaart.
    Gezellig dat je mee doet met de "winter wonderland" challenge.
    groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem prachtig Angelique! Hele mooie warme kleuren! Bedankt voor het meedoen en succes!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Angelique je hebt er een prachtig geheel van gemaakt.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterkaart!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige winter kaart met het roodborstje!
    Leuk dat je meedoet met de 'Winterwonderland' Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige winterkaart.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super mooi kaartje
    dank je wel voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je winterse kaartje superlief Angelique,
    leuk dat je meedoet met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts