maandag 12 oktober 2020

Sketch in herfstkleuren

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan Challenge 26 van Mijn Hobbyhonk.

Bij deze challenge wordt er een sketch gevraagd. Een goede gelegenheid om mij eens uit te leven met de 3D-knipvellen van Yvonne Creations. Die vind ik toch echt superleuk!


Gebruikte materialen (o.a.):

  • Marianne Design Craftables CR1420 (paddestoeltjes in grasrand)
  • Marianne Design Craftables CR1354 (vlinders)
  • Marianne Design Creatables LR0650 (gras)
  • Marianne Design Creatables LR0205 (vogel links)
  • Marianne Design Creatables LR0206 (klimop en vogel rechts)
  • Joy! Crafts 6002/0969 (pompoen) 
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 10 (rechthoeken basis)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 87 (rechthoeken halve cm)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 8 (vierkanten basis)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 85 (vierkanten halve cm)
  • Yvonne Creations Knipvel CD10557 - Fall favourites (meisje)
  • Yvonne Creations Knipvel HJ10301 - Herfst (jongetje op pompoen)
  • Zwanette's Sprookjes Atelier (paddestoeltjes rechtsboven) 
  • Marianne Design Pretty Papers Bloc - Canadian Fall - PK9138 (designpapier)
  • Cardstock (o.a.): Craft Sensations (Action), hobbykraam (markt in Woerden)
  • Faber-Castell Aquarelpotloden (24 Goldfaber Aqua)
  • Faber-Castell Aquarelpotloden (12 Albrecht Dürer Watercolour Pencils)

Hieronder het patroon van de sketch:



1 opmerking:

  1. Wat een schitterende uitwerking van de sketch Angelique! Prachtige materialen heb je gebruikt!
    Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela MHH-challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts