woensdag 23 september 2020

Herfstgroetjes

Afgelopen weekend had ik het concept al uitgedacht en de nodige (stans)voorbereidingen getroffen om weer een herfstkaartje te maken. Dit weekend kon ik dan aan de slag om alles in elkaar te plakken.

Ik heb ervoor gekozen om een box card te maken. Het is voor de tweede keer dat ik zo'n kaart maak. Het is wel even puzzelen om alles op de juiste plek te krijgen, maar ik vind de diepte die je met deze snijmal kan creëren echt helemaal fantastisch!

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan Challenge 255 van Marianne Design.
Deze keer wordt er een label gevraagd of een kaart met een label.
Ook wil ik met deze kaart nog eens meedoen aan Challenge 90 van Animal Friends Challenge. De opdracht aldaar is dat er een egel op de kaart moet staan.


Hieronder nog een foto die wat meer van onderaf is genomen.


Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Collectable 1368 (egel en paddestoelen)
  • Marianne Design Craftable CR1374 (box card, takken en bladeren)
  • Marianne Design Craftable CR1336 (bladeren)
  • Marianne Design Craftable CR1354 (vlinder)
  • Marianne Design Craftable CR1355 (gras)
  • Marianne Design Craftable CR1392 (slinger)
  • Marianne Design Craftable CR1398 (vogels)
  • Marianne Design Creatable LR0136 (bomen)
  • Marianne Design Creatable LR0680 (boomstam)
  • Marianne Design Knipvel AK0024 - ABC design Eline Pellinkhof (labeltjes met letters)
  • Marianne Design Knipvel AK0059 - Woodland Christmas No. 1 (konijntje)
  • Marianne Design Knipvel AK0081 - Eline's Fall Backgrounds (achtergrond)
  • Marianne Design Pretty Papers Bloc - Autumn Whispers PB7059 (designpapier)
  • Magnolia (grasrand op achtergrondpapier)
  • Zwanette's Sprookjes Atelier (lieveheersbeestje en muisje) 
  • Nellie's choice DTCS025 (stempel)
  • Distress Ink - Walnut Stain
  • Cardstock van Craft Sensations (Action) en van de hobbykraam van de markt in Woerden
  • Faber-Castell Aquarelpotloden (24 Goldfaber Aqua)

7 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk herfst tafereel Angelique, ik tel wel 6 labels top!
    leuk dat je meedoet met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine wunderschöne Herbstkarte mit dem süßen Igel. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    LG Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige labelkaart heb je gemaakt! Bedankt voor het meedoen met de Challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige box-card! Zo leuk met de tekst op de labels.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hoop werk maar dan heb je een prachtige kaart Angelique.
    Super gedaan.
    Gezellig dat je meedoet met onze labelchallenge.

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje geworden. Wat een werk zit er in.
    Leuk dat je mee doet met onze "label" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die Karte ist so toll geworden. Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts