woensdag 23 september 2020

Herfstkaartje

De herfst vind ik toch wel het mooiste seizoen met al die warme kleuren. Ik vind het geweldig om al die warme tinten te verwerken op een kaart!
Met deze kaart wil ik graag meedoen aan Challenge 90 van Animal Friends Challenge. De opdracht is dat er een egel op de kaart moet staan.
Ook doe ik met deze kaart mee met de september Challenge van Girlz Creative Crafts.
Het thema van deze challenge is Herfst.


Gebruikte materialen: 
  • Marianne Design Craftable CR1355 (gras)
  • Marianne Design Craftable CR1336 (bladeren)
  • Marianne Design AK004 Knipvel Winterbos 2 (eekhoorn op voorgrond)
  • Yvonne Creations CD11157 Knipvel Fabulous Fall (egel, vosje en eekhoorntje)
  • Zwanette's Sprookjes Atelier (paddestoeltje, lieveheersbeestje en muisje) 
  • Papier: hobbykraam van de markt in Woerden
  • De foto van de paddestoel is gemaakt door mijn lieve collega Monique

4 opmerkingen:

  1. heel leuk kaartje
    leuk dat je mee doet aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt girlz creative crafts

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ganz zauberhaft. Toll gemacht.
    Danke für deine Teilnahme bei den Animal Friends.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine sehr schöne Herbstkarte. Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Animal Friends.

    Lg Heike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellig herfsttafereeltje!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge deze maand, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT Girlz Creative Crafts

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts