zaterdag 19 februari 2022

Valentijnskaart met harten en katten

Hoi allemaal,

Voor mijn vriend maakte ik onderstaande Valentijnskaart. We hebben allebei iets met katten, dus de nieuwste poesjes van Marianne Design moesten gewoon een plekje krijgen op de kaart. 🐱🐱💓
Het was nog wel even een uitdaging om de kaart te maken zonder dat mijn vriend het in de gaten had, want hij bleef onverwacht thuis, terwijl hij afgelopen zondag eigenlijk van huis zou zijn.
Het werd hierdoor kaartmaken in etappes, want ik knutsel beneden aan de keukentafel: snel even iets opplakken als mijn vriend niet in de kamer was en de kaart gauw ergens onder schuiven als hij de kamer weer in kwam. Maar het is gelukt om de kaart als verrassing te houden, want hij heeft niets in de gaten gehad. Ik was ook al wel met de voorbereidingen bezig voor een andere kaart, dus dat heeft daar mogelijk positief aan bijgedragen. 😊


Met deze kaart doe ik graag mee aan:

Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Collectables COL1458 (pijl met tekst Love)
  • Marianne Design Craftables CR1322 (hartjes)
  • Marianne Design Creatables LR0577 (takjes)
  • Marianne Design Creatables LR0744 (katten)
  • Marianne Design Creatables LR0749 (tekst Liefs)
  • Nellie Snellen MFD022 (3 grootste harten)
  • Studio Light Essentials STENCILSL98 (kaartvorm)
  • DécoTime Christmas Patronen karton DS481_03 (designpapier met glitterhartjes)

  • Linnenkarton: Card Deco LKK-A401 White (alles wat wit is)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K34 Christmas Red (onderlagen)
  • Linnenkarton: Card Deco LKKA466 Tangerine (pijl met tekst Love, oranje hartjes, achtergrond van tekst Liefs)
  • Linnenkarton: Craft Emotions LHC-45 Mosgroen (takjes en groene hartjes) 
  • De grote harten, kleine hartjes en de tekst Liefs heb ik gestanst uit rood cardstock dat ik onlangs kreeg als cadeautje bij een bestelling bij Hobbywinkel De Egel. Ik weet niet van welk merk het is en dat is jammer, want ik vind het een erg mooie helderrode kleur. Hopelijk kom ik deze kleur cardstock nog eens ergens tegen.

  • 3D-foamtape 0,5 mm en 1 mm
  • Tacky Glue 60 ml (PVA 22171)

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie Valentijnskaart heb je gemaakt met die leuke katten erop. Hartjes genoeg te zien hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige kaart !!!!
    Lots of harts !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "hartjes" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Angelique en fijn dat hij het niet doorhad, des te groter de verrassing. En....vond ie hem leuk.
    Gezellig dat je meedoet met onze hartjeschallenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een kaart gemaakt met hindernissen ;)
    Hij is wel heel erg leuk geworden met de katjes erop.
    Heel romantisch.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie Valentijnskaart maakte je voor je vriend.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke valentijnskaart Angelique, was een hele toer om hem te maken haha
    bedankt voor het meedoen
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk,lief en mooi gemaakt voor je vriend
    Gezellig dat je meedoet met onze "hartjeskaart" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts