zondag 11 juli 2021

Aapjes in de jungle

Hoi allemaal,

Voor de 8e verjaardag van het neefje van mijn vriend heb ik onderstaande kaart gemaakt.
Het was de eerste keer dat ik een kaart met de aapjes heb gemaakt. Wat zijn ze grappig! Ik word er in ieder geval vrolijk van als ik naar hen kijk.

Met deze kaart wil ik graag meedoen aan Challenge 46 van het 4-Season Challenge Blog.
Thema: jungle.

Gebruikte materialen (o.a.):

  • Marianne Design Collectables COL1399 (aapjes en bananen)
  • Marianne Design Collectables COL1418 (cijfer 8)
  • Marianne Design Collectables COL1431 (liaantak rechtsboven)
  • Marianne Design Craftables CR1354 (vlinders)
  • Marianne Design Craftables CR1383 (vlieg en tor)
  • Marianne Design Creatables LR0403 (varen)
  • Marianne Design Creatables LR0625 (tekst van harte)
  • Avec 4250012 (vogel)
  • Marianne Design Designfolder DF3414 (snijmal gebruikt voor liaan)
  • Marianne Design Knipvel AK0070 Eline's Tropical Background 
  • Diverse kleuren karton. Als ik het merk weet, staat het hieronder:
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K12 Coffee brown (aapjes; de lichte kleur bruin)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K22 Green (lianen)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K23 Kerstgroen (basis kaart, varen)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K59 Autumn orange (vlinders, tekst van harte, cijfer 8, vogel)
  • Linnenkarton: Craft Emotions 1255 Mahoniebruin (aapjes; de donkere kleur bruin, neusjes aapjes, vogel)
  • Twinmarker 93 Burnt Orange (accenten bij de vlieg en de vlinders)
  • Twinmarker 59 Pale Green (donkergroene accenten op de lianen)
  • 3D-foamtape 0,5 mm en 1 mm
  • Tacky Glue 60 ml (PVA 22171)

3 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart voor een 8 jarige, wat blijven die aapjes toch lekker ondeugend!
    Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super vrolijke kaart heb je gemaakt met de aapjes.
    Ze zijn echt vrolijk en altijd leuk om te gebruiken.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart voor onze jungle challenge.
    Bedankt voor je deelname bij 4-Season Challenge Blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts