woensdag 28 april 2021

Kaart in wittinten

Hallo allemaal,

Voor Challenge 270 van het Marianne Design Challenge Blog vragen ze een kaart/creatie in alleen maar wittinten. Alleen de tekst mag in een andere tint (zwart) gestempeld worden.
Aangezien ik zelf erg van fleurige kaarten houd, dacht ik in eerste instantie dat ik deze challenge maar aan mij voorbij zou laten gaan. Uiteindelijk ben ik de uitdaging toch aangegaan en heb ik een condoleancekaart gemaakt.
Toen ik de kaart op tafel zette, scheen de zon er vanaf de achterkant doorheen. Dat gaf onverwacht een stemmig effect aan de kaart.


Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Craftables CR1338 (bomen)
  • Marianne Design Craftables CR1424 (kaarsje)
  • Marianne Design Creatables LR0552 (cirkel en frame)
  • Marianne Design Clear Stamps CS1063 (tekst: veel sterkte)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 22 (vierkant met stiksteekrand)

  • Papicolor Ppc-214930 Hagelwit (voor het vierkante kader met stiksteekrand)
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K01 White (alles behalve het vierkante kader)

  • Stazon Solvent Ink Jet Black
  • 3D-foamtape 0,5 mm en 1 mm
  • Tacky Glue 60 ml (PVA 22171)

9 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart! En het tegenlicht geeft een heel mooi effect.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig wit kaartje heb je gemaakt Angelique!
    Bedankt voor het meedoen!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Angelique, heel sjiek!
    bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart geworden.
    Super dat je mee doet met de "witte" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart is het geworden! Mooi dat de zon dan ook nog mee werkt
    Gezellig dat je meedoet met de "wit-tinten" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je de uitdaging toch aan bent gegaan Angélique. Het is een mooie, elegante sterkte-kaart geworden zo helemaal in het wit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Het is je goed gelukt zo helemaal in het wit.
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk dat je toch de uitdaging bent aangegaan Angelique.
    Een prachtige condoleancekaart is het geworden.
    Gezellig dat je meedoet met onze 'witte' challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie witte kaart heb je gemaakt Angelique.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts