woensdag 18 november 2020

Sketch met kleurenpalet

Hallo allemaal,

Ik wilde voor onderstaande kaart graag het Pretty Papers Bloc Snowflake Kisses (PB7057) gebruiken, maar dat kon ik helaas nergens meer kopen (behalve dan nog online tegen een woekerprijs). Hopelijk komt het nog een keer beschikbaar.
Als alternatief heb ik toen maar knipvel AK0075 gebruikt als achtergrondpapier. Ik vond ook nog een bijpassend stukje designpapier met sneeuwkristallen. Dit papier heb ik los gekregen, ik weet helaas niet van welk merk het is.

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan:

Challenge 109 van De Egel. Thema: sketch met kleurenpalet. 

                                                                          De sketch:

                                                                     
                                                                    Het kleurenpalet:


Gebruikte materialen (o.a.):

  • Marianne Design Collectables COL1481 (witte stippen)
  • Marianne Design Creatables LR0560 (sterretjes)
  • Marianne Design Clear Stamps CS1036 (Tekst: Wintergroetjes)
  • Marianne Design Clear Stamps HT1608 (Winter Mice)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 07 (cirkel)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 10 (rechthoeken basis)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 87 (rechthoeken halve cm)
  • Marianne Design Knipvel AK0075 - Eline's Snowflake kisses (sterrenhemel, maan)
  • Marianne Design Knipvel AK0082 - Eline's snowmen
  • Cardstock: Papicolor 958 Grijs (Hobbynu.nl), hobbykraam (markt in Woerden)
  • Faber-Castell Aquarelpotloden (24 Goldfaber Aqua):
    Nr. 131 Oudroze (voor de muisjes)
    Nr. 233 Grijs (voor de muisjes)
  • Faber-Castell Albrecht Dürer Watercolour Pencil Magnus:
    Nr. 168*** Earth green yellowish (voor o.a. de oorwarmers en het sjaaltje)
  • Waterbrush
  • 3D-foamtape 0,5 mm, 1 mm, 2 mm

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart!
    Fijn dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een schattig kaartje en dit papier is ook heel gaaf! En kloppend. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is deze kaart leuk en die dansende muisjes erbij doen het helemaal. Dank je wel voor jouw deelname aan de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts