maandag 30 november 2020

Beterschapskaartje in herfstsfeer

Hallo allemaal,

Met onderstaande kaart wil ik graag meedoen aan:

Challenge 110 van De Egel. Thema: EGEL op je kaart.

Egels en andere (bos)dieren verwerk ik graag op kaartjes, dus dit is een challenge naar mijn hart.


De foto hierboven is gemaakt bij kunstlicht. Je kan door het schaduweffect leuk zien dat o.a. de bladeren met 3D-tape zijn opgeplakt.

Hieronder nog een foto die ik gemaakt heb bij (schemer)daglicht. Ik vind de kleuren dan wel minder warm overkomen.


 Gebruikte materialen:

  • Marianne Design Craftables CR1336 (bladeren)
  • Marianne Design Craftables CR1374 (overhangende tak, groen blaadje,
     middenrechts boven)
  • Marianne Design Craftables CR1394 (stervormig bloemetje)
  • Marianne Design Craftables CR1398 (zingend vogeltje op tak)
  • Marianne Design Craftables CR1419 (takjes)
  • Marianne Design Craftables CR1459 (wolkjes)
  • Marianne Design Creatables LR0204 (vogel bij de waterplas)
  • Memory Box Craft die 1130 Pond Frogs (kikker)
  • Memory Box Craft die 99062 Splashing Puddles (achtergrond met plassen)
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 8 (vierkanten basis)
  • Marianne Design Clear Stamps CS1059 (tekst: Beterschap!)
  • Lawn fawn Clear Stamps LF2407 Let's go nuts (eekhoorntje)
  • Yvonne Creations Knipvel CD10413 (egel en vogeltje op de overhangende tak)
  • Cardstock: hobbykraam van de markt in Woerden
  • Fotopapier met foto van herfstbladeren (hieruit heb ik de meeste bladeren gestanst met de Craftables CR1336)
  • Stazon Jet Black Stempelinkt (voor de tekst: Beterschap!)
  • Faber-Castell Aquarelpotlood (24 Goldfaber Aqua):
    Nr. 187 Oranjebruin (voor de vogel bij de waterplas)
  • Ecoline Brush Pen Nr. 416 Sepia (voor het eekhoorntje)
  • Sakura Pigma FB #39924 Fine zwart (ogen kikker en het oogje van de vogel)
  • 3D-foamtape 0,5 mm en 1 mm

3 opmerkingen:

  1. Oh wauw wag een mooie kaart Angélique. Het is net een klein schilderijtje. Dat egeltje is schattig tussen die dwarrelende blaadjes en het zijn inderdaad mooie warme kleuren.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Angelique,
    wat leuk, jou ken ik nog niet! Ik kom hier via de Egel en zie je leuke herfstkaartje. Echt een natte herfstdag lijkt het zo. Dank je wel voor het meedoen bij de Egelchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden.in deze tijd is het lastig om goede foto’s te maken. Maar ik kan zo wie zo wel zien dat je een hele leuke kaart gemaakt hebt. Schitterend met l die blaadjes en de egels in de hoofdrol. Dank je wel voor het meedoen met deze uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts