maandag 1 februari 2021

Monochroom kaart

Hallo allemaal,

Bij Challenge 264 van het Marianne Design Challenge Blog wordt er een monochroom kaart gevraagd, wat inhoudt dat je een kaart in dezelfde kleurtinten moet maken.
Het plaatje of digi op de kaart mag wel meerdere kleuren bevatten.
Nou ben ik wel fan van vrolijke kleuren, dus wat doe je dan...
Eerst maar eens een gezellig plaatje uitgezocht en daaromheen heb ik mijn kaart gemaakt.
Ik heb mijn hele papiervoorraad doorgespit op zoek naar allemaal verschillende tinten paars.
Uiteindelijk heb ik 7 verschillende tinten paars papier verwerkt op mijn kaart en heb ik nog paarse accenten aangebracht d.m.v. een paars aquarelpotlood en een paarse brushpen.


Gebruikte materialen (o.a.):

  • Marianne Design Craftables CR1331 (cirkel met sierrand)
  • Marianne Design Craftables CR1354 (vlinders)
  • Marianne Design Creatables LR0328 (cadeautjes)
  • Marianne Design Creatables LR0410 (kuikentjes)
  • Marianne Design Creatables LR0649 (viooltjes (links) en blaadjes)
  • Marianne Design Creatables LR0651 (tekst Gefeliciteerd)
  • Craft Emotions 115633/0183 (viooltjes (rechtsboven))
  • Crealies Crea-Nest-dies XXL no. 22 (vierkant met stiksteekrand)
  • Marianne Design Knipvel VK9587 Ducklings (zie de foto onderaan deze post)
  • 6 kleuren paars cardstock, o.a. van Craft Sensations
  • Linnenkarton: Card Deco LKK-4K17 (lila)
  • Faber-Castell Aquarelpotlood (24 Goldfaber Aqua): Nr. 136 (paars)
  • Ecoline BrushPen Nr. 548 (blauwviolet) (alleen gebruikt voor het cadeautje)
  • Waterbrush
  • 3D-foamtape 0,5 mm, 1 mm, 1,5 mm en 2 mm
  • Tacky Glue 60 ml (PVA 22171)




6 opmerkingen:

  1. Super gelukt Angelique, mooie kaart
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Groetjes
    Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje heb je gemaakt voor de challenge!
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 7 tinten paars!!
    Gezellig dat je meedoet met onze “monochroom" Challenge.
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi gedaan.
    Leuk dat je mee doet aan onze "monochrome" challenge.
    groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Angelique, laat de lente maar komen ;-)
    Bedankt voor het meedoen met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje met die lieve eendjes.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen

Wat gezellig dat je mijn blog bezoekt. Ik vind het erg leuk en waardevol als je een reactie achterlaat. Ik lees alle berichtjes met heel veel plezier!

Populaire posts